Ensam hemma

Hej hej!
Hur har du det?
Idag drog vardagen igång och det känns helt ok! 
Tyvärr blev det en såndär natt med väldigt lite sömn, men dagen efter går alltid bra. Det kommer vara segare imorrn om det är som det brukar. 
Stefan åkte tidigt iväg till Stockholm i morse för att va med på Pingst Pastor där. Så jag och barnen är själva ett par dagar.
Jag har gått ner lite i jobbtid from nyåret så jag jobbade bara till 16 och det var sååååå skönt!! Det är stor skillnad att hämta barnen 16 än 17. 

Seth och grannbarnen var ute i snön och lekte när vi kom hem och jag och Tess lagade mat och grejade med lite annat. Hon tycker om att måla den lilla.
Det uppmuntrar jag gärna :). 

Igår hade vi härliga Ida här. Och jag glömde ta kort!!!! Heeeeelt galet!!!! 
Så det får bli gamla kort på henne helt enkelt :).
Vi i somras.

Ida på Hampe :).

Det blir ju lite rörigt med barn och allt och så vägrade de båda att somna (men de ville nog sova båda två men kunde inte) så det blev en konstig kväll. Men också väldigt mysig för det är alltid mysigt att träffas!!! 

Nu önskar jag dej en härlig härlig fortsatt vecka!!! 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0