Hemma i soffan

Heeeeeeeeeeeeeej!!!
Nu sitter jag hemma i soffan igen med mina grabbar och tittar på Det största äventyret. Oh vad härligt att va hemma igen. Men wow vad bra vi haft det!! 

Jag hade ju ett amazing sällskap på tåget i form av dessa två :). Haha. Vi hade det roligt och de satt förstås inte sådär hela tiden. 

Vi mötte upp Stefan och åt lite mat. Sen har vi varit på seminarium. Såååå bra!

Lydia Mörling är grymt bra och henne lyssnade vi på igår.

Sen köpte vi med oss kvällsmat och hick och satte oss i ett par mysiga soffor på vårt hotell. 



Jättesöta och goda minisemlor! 



Sen sa vi godnatt. 
Det var fantastiskt skönt att sova en natt utan att bli störd även om jag är sån som vaknar då och då ändå.

När vi vaknade fick vi en bild från mamma.

Fila på sängen, som det ska va när man är med mormor och morfar :). Tess sov bra inatt! Yey!! Bönesvar!!

Vi åt god hotellfrukost!
Smaskens!

Sen har vi varit på fler seminarium. Bla med dessa:

Magnus Persson.


Niklas Mörling


Ulrika Stenstrand. 

Vi har träffat många fina, härliga människor detta dygn. Jag är tacksam!!

På hotellet vi varit på har de coolt toapapper.
Jag har aldrig sett svart toapapper förut. 
Haha.

Under dagen har jag fått bilder skickade till mig av mamma.
Pyssel.

Lek med vatten.

Seth och Sebbe rullar en stor snöboll.

Det har kommit mycket snö idag så vi var lite oroliga hur tåget skulle gå, men det gick jättebra och vi var hemma i tid. Dessutom kom vi hem en timma tidigare, eftersom vi fick åka med ett tidigare tåg. Snäll konduktör!! 

Nu ska jag fokusera på killarna och Det största äventyret.
Jag somnar nöjd och glad ikväll!! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0