"Nu är glada julen slut slut slut...

...julegranen kastas ut ut ut. Men till nästa år igen, kommer han vår gamle vän. För det har han lovat!!"

Idag har vi städat undan julen. Jag vet att det är lite tidigt, men eftersom jag börjar tidigt och går "all in" till första advent så är jag nöjd efter nyår och städar gärna ut julen då.
Detta innebär att även pepparkakshuset kraschas och äts upp. Eller nä, det äts inte upp, men en del av godisarna som är ditsatta på huset äts upp :).

Jag fick order att även filma det hela på Seths telefon, så det gjorde jag.



Det är lite rörigt när man är mitt i undanstökandet :). Haha. Skönt att det är fint igen efter en dags röjande.

Jag har fått bra hjälp idag (eller sällskap iaf) av denna sköning :).

Just det... Jag har ju glömt berätta att Tess äter penicillin igen sedan i fredags. Det är ju tur att det är lätt att ge henne det (bara hon får en godis efter hihi). 
Hon hostar och hostar och har gjort i över 15 veckor. Nu hittade de bakterier i halsen som kan ge lunginflammation, så nu äter hon en rejäl dos penicillin igen. Hoppas hon piggar på sig nu!!! Hon har ju inte feber eller så nu, utan "bara" hosta. 

Hoppas du haft en bra dag!! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Du är likadan som jag. Plockar fram julen till 1:a advent.Och plockar undan den efter nyår. Jag har i år inte haft någon julgran däremot.Jag har jobbat hela julen och nyår så då tyckte jag att det fick räcka. Skönt att Tess har fått insulin.

Svar: Hoppas du haft en bra jul trots jobb!!!
Hihi jag förstod att du menar penicillin :).
Kram kram
Maria

2015-01-06 @ 12:06:31
Postat av: Annika

Förlåt att jag skrev insulin, jag menade naturligtvis penicellin.

2015-01-06 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0