Nyårsdagen

Idag har vi softat runt i myskläder hela dagen. Så skönt!! Men inte Stefan då, för han åkte iväg till Bengtsfors tidigt imorse där han ska predika på några möten. Det är ca 60-70 ungdomar där på läger och Stefan är alltså där nu och kommer hem imorrn igen.

Jag är grymt trött efter två dygn med migränhuvudvärk, men det känns skönt att det är över nu!! Man känner sig befriad och lätt när den där tunga, blöta filten av huvudvärk släpper.

Seth har lekt mycket med Sebbe och Cornelia idag och Jonas och Alex har också hängt en del här inne och det är alltid uppskattat!! Skönt att inte va helt ensam och få umgås med goa vänner!!

Tess har lekt en del med sitt Hello Kittylego hon fick i julklapp.

Seth har gjort armband. 

Tess ville också göra det, men på sitt egna lilla vis.

Cornelia och Sebbe gjorde också armband.


De har lekt och jag tycker det är mysigt när Tess får va med också, även om jag förstår att hon inte kan va med hela tiden förstås.

Vi åt tacos. Bäst att passa på när han som inte är lika förtjust i tacos som vi andra är iväg :). 


Seth vill ju inte va med på bild lika mycket längre, men här fick jag med honom iaf :).

Hoppas du haft en fin första dag på året!!! Det tycker jag att vi haft!!
Allt gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0