Nytt

God kväll min vän! 
Dagarna rullar på och jag måste säga att jag trivs bra med livet.
På måndag börjar Stefan sitt nya jobb på nya Ica Maxi. Vi har ju haft det rätt lugnt nu när han varit föräldraledig och gjort allt här hemma. Vi har ju liksom hunnit med att ses när vi varit hemma båda två. Nu kommer vi båda jobba mycket igen så nu kommer det krävas mer av oss. Så som det är för många förstås! 

Något som är fantastiskt är att Tess inte hostat på en vecka nu!!! Yey, jippi, fantastiskt!!!! Hon har ju hostat sen september - varje natt utan undantag! Gissa om det är skönt! Hon sover ändå inte hela nätter, men så skönt att hon slipper hosta så hon kiknar. 

Min lilla skrutt!

Nu önskar jag goder natter!!

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0