Tröttfis

Halli hallå vänner. 
Hur har din dag varit?
 
Igår kväll när vi tittade på Det stora äventyret satt vi nära nära varandra alla tre, trots att vi har en stoooor soffa. Det var så mysigt!! Det blir så när man varit ifrån varandra, särskilt för Stefan och Seth, som varit från varandra länge.
Mysiga och koncentrerade killar.
 
Idag har vi mest varit hemma och tittat på Tour de Ski och umgåtts med vänner. 
Tess sov en stund i sin säng, men vaknade innan hon var färdigsoven men vägrade somna om. Efter en stund somnade hon dock om i min famn. Mysigt.
 
Sen flyttade hon runt lite och somnade om igen. 
Jag ser lite sammanbiten ut, men det är jag egentligen inte ;).
 
Tröttfis som dreglade ner min arm haha.
 
För att hålla Tess lite lugn och nöjd fick hon sitta och spela lite i vardagsrummet. Annars är pianot i hennes rum :). Men vi ville sitta och prata och be tillsammans, så då är det bra att hålla barnen nöjda ;). 
Fina tjejen! Hon hämtade sin pall, som är på toan egentligen. Haha.
 
Det var vår dag det, än så länge. 
Jag har varit riktigt trött, yr och lite illamående idag. Jag antar att jag är väldigt trött och slut efter så många månader av för lite sömn och annat. I och med att jag har en mage som inte mår bra, så är det väl inte konstigt att den ballar ur nu igen. Den gör ju det då och då. Imorrn ska jag på utbildning och det känns lite skönt faktiskt. Då behöver jag inte ha riktigt samma fokus, som när jag är på jobbet hela dagen. Och vet du vad som händer på tisdag!!?? Då ska jag till keramiken igen! Jihuuuu! Som jag längtar och ser fram mot det!!
 
Nu önskar jag dig en skön och god kväll och natt!! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Jag måste bara få berätta. Gud har hört en bön som jag sänt i 5 månader. En arbetskollegas katt har varit bortsprungen sedan i början av augusti. Men i fredags hade en kvinna hittat den kring hennes hus. De kollade upp chipmärkningen och fick då upp min kollegas namn och adress. Halleluja, jag är så tacksam att han även hör böner om djur.

Svar: Visst är det coolt!!? Härligt!! Vad glad jag blir!
Stor kram
Maria

2015-01-11 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0