Tungt

Hej hej min vän!! 
Alltså, varje dag förundras jag över att ni är så många som är här varje dag och följer mitt liv. Det gör mig tacksam och ödmjuk :). 

Nu har farmor kommit hit och ska hänga med oss i helgen :). Kul!!!
Barnen sover och vi dricker te.

Stefan har varit på begravning idag och är låg nu. Usch!! Han har varit iväg hela dagen för begravningen var i Borlänge. Jag lider så med familjen som förlorat en fru och en mamma. Och en församling som förlorat en pastor. 
Jag har bett mycket för framför allt barnen idag...

Imorse provade Tess Stefans snyggskor som han skulle ha på sig.
Söta tjejen!!!

När jag och barnen kom hem efter jobb, skola och förskola hittade jag detta:

Min favoritskål som jag gjorde på keramiken i höstas låg i kras på golvet. Dumma katt... Det är en liten sak i sammanhanget men jag tyckte det var trist. Tur jag kan göra en ny :).

Självklart bjöds det på fredagstacos här hemma :).
Smaskens! Goaste killen!!


Goaste tjejen!

Nu ska jag säga hej till min kudde. God natt fredagkväll från trött småbarnsförälder haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0