Hemma

Hej hej.
Idag, på årets hittills varmaste dag, har jag legat inne i en varm lägenhet i en varm säng. 

Tack och lov så kom farmor hit och var med barnen efter fritids och förskola. 
Stefan kunde naturligtvis ha vabbat men han jobbade sin sista dag på Ica idag. (Återkommer mer om det sen). Eftersom det var sista dagen kändes det bra att få avsluta jobbet och toppen att farmor kom hit. 

Elias, Matilda och Ebba tog med farmor och barnen ut och badade. Fantastiskt vilka vänner!! De skickade kort på hur de hade det :).
Härligt!! 

Så de har haft det bra i värmen och det har gjort det lättare för mig också att vara instängd här.

Jag mår sådär efter operationen. Inget konstigt med det... Mest är jag yr och har ont. Jag kan inte skratta, nysa eller hosta, men det går över snart. 

Två av mina sår som jag ska skydda från solen. Jag har fyra, efter titthålsoperationen. Smidigt att de kan göra så, tycker jag.


Det här är vad jag fått av solen idag.
 
Men jag är glad för alla som fått vara ute och bada och ha det gott i denna fantastiska sommar!!

Hoppas du får en fin helg!!

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0