Inlagd

Igår kväll åkte jag till akuten igen när jag inte fick bort smärtan trots diklofenak, spasmofen och oxynorm... Där bestämde man sig för att jag ska läggas in, dels för smärtlindring, men också för att opereras akut någon gång denna vecka. 

Så sent igår kväll blev jag inlagd i Lindesberg och ska opereras här. 
Pigg och fräsch haha.

Jag återkommer med hur allt går. Jag misstänker att denna dag kommer spenderas vid datorn tittandes på filmer. Stefan packade ner lite grejer och filmer och kom med det innan jag blev transporterad till Linde. 

Måste säga att jag är lite nervös inför operation, men är också glad att det äntligen är på gång. Kanske att jag får må bra snart...

Stor stor kram

Kommentarer
Postat av: cecilia

Lycka till nu och vet att det är många som tänker på dig och ber för dig att allt ska gå bra och att du sedan ska slippa smärtan! Kramar

Svar: Tack fina Cecilia för din fantastiska omsorg!! ❤️
Maria

2015-07-01 @ 22:33:52
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0