Jobb igen och vänner

Hej hej min vän!!
Nu är vardagen här igen. Jag började jobba, men övriga familjen är hemma, så det är väl egentligen ingen vanlig vardag än...

Igår hade vi en lugn förmiddag.
Barnen drog omkring i pyjamas länge och det är så mysigt.


På eftermiddagen hade vi Summerlife som började i Statsparken. 


Lek och umgås!!




Hihi Seth var lite stor för den lilla klätterställningen.











Efter några timmars lek och häng i Statsparken gick vi till Hälls och fikade.










Tyvärr slog sig Tess rejält på tänderna när vi var i Statsparken. Det syns inte riktigt, men framtänderna gick sönder så att ungefär en tredjedel av tänderna slogs av.


Så idag åkte Stefan med henne till tandläkaren. De gör inget i dagsläget och de hade inte åkt inåt eller så. Om hon får sår pga de vassa kanterna så får vi återkomma. Hon har ont och vi måste ta det riktigt försiktigt när vi borstar tänderna.
Hon visade stolt upp ringen och hårklämman hon fick av tandläkaren.

När jag slutat jobbet åkte vi till Elias  och Matilda. De är nästan inte hemma något i sommar så vi passade på när de mellanlandade i Örebro.



Härliga vänner!!

Avslutar dagens inlägg med detta bibelord!!


Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men lilltessan då 😨
hoppas hon inte kommer ha allt för ont. Hjärtat. Kram kram

Svar: Fubb att familjen träffade er och inte jag 😉😉
Maria

2015-07-20 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0