Lite nytt

Hejsan kära vänner.
 
Idag har vi skjutsat Seth till barnläger i Hampetorp. Jump, heter det och ligger på samma gård som Hampe är på. Jätteroligt att han är med och att han är med utan någon av oss föräldrar. Han bor i en husvagn med två kompisar och den enas pappa. Hoppas det inte regnar hela veckan hos dem... 
 
Till lunch skjutsade vi Tess till Ann-Sofie som passade henne några timmar medans Stefan och jag gjorde lite ärenden på stan.
Mysigt att få äta lunch med min älskling!
 
Sedan handlade vi kläder till Stefan. Han har ju liksom gått från XL till M så hela garderoben måste bytas ut. Ja, den måste även bytas ut för han har fått ett nytt jobb. Har jag sagt det? Han är föräldraledig i fem veckor nu sedan kommer han börja jobba på Telecoaching som coach. Då krävs det lite mer fina kläder och skjortor och sånt. Det är på många sätt ett drömjobb för honom. Coolt att både få bygga församling med Connect och få börja jobba med coachning. Två drömmar som går i uppfyllelse! 
 
Så, som sagt, lite nya kläder både pga jobbet och storleken. 
Rensning av lådor och garderob och denna tröja rök.
 
Jaktkläderna, som tidigare satt åt är nu riktigt stora.
 
Han fick "manekänga" lite för mig och för bloggen... Han gillar inte det, men eftersom han älskar mig så mycket gick han med på det ;).
 
 
Jag är så stolt över min underbara man!!
 
Jag har hunnit vila en del idag också och det är skönt. Jag mår bättre och bättre, men behöver stunder av vila också. Det gör inte ont att gäspa eller ta djupa andetag, eller att nysa och skratta heller. Jätteskönt!!!*

Då är det mysigt att ha sällskap av denna lilla katt.
 
Hon trivs även i Tess ugn :).

Jag fick några mysiga kort på Tess, som jag måste dela med mig av. Hon är så go den ungen!
 
 
 
 
Jag älskar det där lockiga, rufsiga håret :). 
 
Seth har ringt några gånger under dagen och han har det så bra! Underbart!! 
Älskar denna unge så det gör ont :). Han är underbar!!!
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0