ÖSK och Kisa

Idag skjutsade Stefan Seth till mormor och morfar, där han ska vara några dagar. Eller... de möttes på halva vägen. Nu kommer Seth ha ett par sköna dagar hos mormor och morfar och det känns bra att det bara får vara han lite... 
Idag har kusinerna Hanna och Albin varit där också och jag fick den här bilden från mamma:
Hanna och Seth spelar crocket. :) 
 
Igår var ju Stefan och Seth på fotboll. Det var fler från Seths lag där och efter fick de träffa en av spelarna i ÖSK. 
Några härliga killar från Seths lag :).
 
I väntan på att få en autograf och få prata lite med ÖSK spelaren, som denna mamma (jag alltså) inte har någon aning om vad han heter... ehhhh.
 
Riktigt schysst av honom iaf att stanna och prata med och träffa killarna lite. Sådant tycker jag är fantastiskt när de gör. 
 
Jag saknar redan Seth :) Men är glad att han får några dagar i Kisa för sig själv. 
 
Hoppas du har en fin kväll!! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0