Smörig söndag

God måndag min vän!
Hoppas din helg varit bra på alla sätt!!!

Igår vaknade Tess 4.40 och somnade inte om! Så onödigt. Så vi var rätt trötta, både hon, Stefan och jag. Strax efter 8 kom Marcus och hämtade mig för att öva lite innan vi skulle sjunga i Korskyrkan här i stan. Marcus och hans familj är med i den kyrkan och igår skulle vi ha hand om sången. Roligt! 
 
Efter gudstjänsten åkte vi hem till dem och hängde. Riktigt roligt, för det var länge sedan vi sågs :). 
Tess var ju galet trött, eftersom hon inte sov på morgonen. Ändå vägrade hon sova på dagen... Helt galet. Hon brukar sova 30 minuter på dagen fortfarande, men nu gjorde hon inte det helt enkelt. 
Nåja, vi hade det riktigt nice med dessa två:
Eller tre om man räknar med Emma - hunden (och Hugo, Alva och Molly också förstås, men de och Seth höll sig mest för sig själva :) ). 
 
Länge sen vi tog selfies, så det ick bli några stycken haha :).
 
 
 
Senare på eftermiddagen åkte vi till Västerås för att vara med på gudstjänsten i Lifecenter där. Tess somnade i ca 20 minuter i bilen som tur var. 
Underbart att vara med på mötet!
Tess orkade inte vara med hela, så vi gick till barnrummet, där några andra föräldrar med små barn var och en tv fanns, så man kunde höra och se gudstjänsten ändå. 
Tess stortrivdes! Hon ville verkligen inte åka hem efter.
Det kan man ju förstå när man kan leka i en bollpool :). 
 
Väl hemma och när vi lagt barnen, skulle vi äta lite kvällsmacka. Jag smörade ner Stefan liiiiiiiite - bara för att det är kul - och han är sådan som alltid ger igen fyrdubbelt och då blir det såhär:
Kladdigt kan jag säga... Haha. 
 
Så nu ger jag igen med att visa en bild, jag tog imorse när jag gick upp. Hehe.
Mina! 
Tess sov desto bättre inatt och morse efter lite sömn igår. Skönt det. Hon vaknade bara en gång och kom då in till oss och somnade om med en gång! Wow. Skönt!
Söta var de iaf. Och i Seths rum såg det ut såhär:
Visst är det lite tungt att gå upp när alla sover, men det är också skönt att få vara i tystnaden och lugnet när man går upp och gör sig iordning för jobbet. Nu vaknade alla innan jag åkte ändå, eftersom i detta hem sover barnen länge om de sover till 6.30, vilket de gjorde idag. 
 
Nu ikväll är Stefan och Seth på fotboll. Seth spelar ju i ett pojklag i ÖSK och idag fick de gå gratis. Kul! Jag och Tess har haft det bra här hemma, men nu sover hon och jag ska läsa. Älskar verkligen att läsa!! 
 
Så nu önskar jag en god kväll!!!

Stor stor kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0