Söderköping

Hallåååå.
Nu är vi i Söderköping hos svärmor. Härligt!!
Vi tog en tur till Smultronstället nu i em. Mmmmm det är ju ljuvligt!!

Jag slog till på stort idag. Brukar inte det, eftersom jag ändå inte äter upp, men jag blev så frestad.




Härligt och solen sken tom när vi var där!!

Efter glassen åkte jag och barnen i Tuffetåget - ett tåg som går runt i Söderköping och man får höra olika grejer om staden, såsom historia om kanalen, om där Madicken spelades in osv. 


"Titta in i kameran då Seth"... Haha det gjorde han :).



Farmor och Stefan satt på en bänk och väntade under tiden. Haha Stefan tar kort på oss. Ser riktigt roligt ut :).

Det var mysigt att åka runt tillsammans. Vi satt tillsammans med en familj och hade roligt tillsammans med dem. :)


Kolla vad mycket fina blommor på husfasaden. 

Nu ska vi snart äta jordgubbar och mjölk, om vi orkar haha. 

Hoppas du har en bra dag!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0