Sommarstuga

I morse hade jag sällskap av dessa två:
Det är inte många lugna stunder nu för tiden...
Det märks att Tess är pigg nu. Tänk hur det var under hela vintern och våren, då hon var sjuk hela tiden och när hon var frisk var hon ändå så trött att hon bara ville sitta i soffan. Tack och lov för att hon är pigg nu!!!

Idag åkte vi iväg till farmors nya sommarstuga. Oh vilken härlig utsikt!!

Det var molnigt och sol om vartannat.

Vid maten såg det ut såhär, men bara en liten stund efter kortet togs behövde vi gå in under taket på altanen för då började det regna. 

Melon till efterrätt :)


Inga fel att sitta på altanen och dricka kaffe på maten :).

Efter maten gick vi till badstranden, typ 200 meter därifrån.
Då hade det sluta regna och solen var framme en hel del.
Haha älskade ungar!!


Det var 22 grader i vattnet. Jättekallt innan man doppat sig och jätteskönt när man väl var i :).

Farmor och Seth låg i längst. Seth ääääälskar att bada!!! Underbara barn!



Den här fialottan är en riktig badkruka och plaskar bara liiiite med fötterna precis vid stranden. Goa unge! 
Hon underhöll oss på land istället och sjöng och dansade :).

Underbara Tess!

Nu är Tess lagd. När jag lägger henne brukar det se ut såhär:
Hon somnar på mig och man får trixa sig ut så hon inte vaknar :).

Nu ska jag snart stoppa Seth i säng för imorrn ska vi ut på nya äventyr. Farmor och Stefan är och handlar så vi har mat och fika för en hel dag eller två :).

Återkommer imorr.
(Vilken cliffhanger va?!?! Haha.)

Stor kram till dej min vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0