Same same...

Goder kväller!

Sorry att jag inte skrev ngt igår, men jag var in på akuten igen och när jag kom hem vid 22 tiden var jag så fullproppad med smärtstillande så allt snurrade. 

Jag går mest runt som i en dimma med värk och medicin i mig. 

Har du någonsin haft som klåda inuti kroppen? Det har jag nu. Det är som att gallblåsan kliar och jag skulle vilja köra in min hand och klia klia klia klia kliiiiiia och riva bort den... Men det går ju inte ;). Däremot ska den ju opereras bort så småningom. Jag har anfall i stort sett dagligen och däremellan gör det ont också men inte samma intensiva smärta. Igår hade jag enorma smärtor hela dagen och när inga av mina mediciner hjälpte åkte jag in till akuten (som man sagt till mig att jag ska göra). Till och med en sköterska kommenterade att jag inte såg ut att må så bra.

Nope denna donna mår inte bra och ser ut som ett spöke mest hela tiden. 

Jag träffade en jättebra läkare med bra bemötande. De kan ju inte göra mer än att ge smärtstillande och prata med kirurgen om att jag behöver prioriteras. Bemötandet är såååå viktigt när man är i en sådan situation. 
Fullproppad med medicin fick jag skjuts av Johanna hem. Kunde ju liksom inte köra bil själv...
Det var ljust fast klockan var mycket! Ljuvligt!!!! Här väntar jag på min skjuts :).

Jag sov gott på alla mediciner 😊.

Imorse följde jag med när Stefan skjutsade barnen till förskola och fritids för att sedan följa med honom till jobbet och handla när han började jobba.

De här två gör mig alldeles varm i själ och hjärta:
Suddig bild eftersom det var långt ifrån och genom bilrutan.

Nu ikväll har Seth och Stefan varit på fotbollsträning och Tess och jag har hängt här hemma.

En liten midsommarblomma måste man ha :).

Imorrn är det midsommar!!! Det gillar jag!!!

Nu avslutar jag med en av de finaste bilderna jag sett:
Wow, vilken underbart talande bild! Alla olika - ändå så lika och lika älskade av Gud!!!

Stor kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0