Kisa

Hej hej.
Imorse när Stefan gick till jobbet åkte jag och barnen till Kisa. Det gick bra att köra vilket var skönt. Jag kan inte ta medicin när jag ska köra bil men morgnarna är alltid lite bättre så det funkade! 
Åsa, barnen och min mormor och morfar kom till mamma och pappa på förmiddagen så vi fikade ihop.
Seth bar paraply över gammelmormor så hon inte skulle bli blöt. Goa unge!!!

Fiiiiiiiika!!!

Morfar och Tess pysslar :).

Dagen har rullat på. Jag har ju gått undan en hel del och vilat. Seth, Hanna ovch Albin har lekt och spelat mycket vilket är roligt!

Här kommer lite bilder mamma har tagit:
Tess och morfar.

Barnen spelar spel.

Tess ville ut och leka och fick med sig morfar ut.

Den tappra morfadern var med ute en lååååång stund.


När vi ätit kvällsmat satt mamma, jag och Åsa kvar vid bordet och pratade och de stora barnen gick ut och pappa var i kyrkan. Tess satte sig att måla och jag var inte riktigt uppmärksam haha:




Hm... Hon målar visst med heeeeeela sig haha.
Det blev ett bad i badbaljan för denna lilla dam :).

En fin dag blev det trots regn och värk!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Roligt att få se hur ni har det i Kisa 😃😍😙

Svar: 👍🏻😊
Maria

2015-06-24 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0