Räknade hårstrån

Hej hej.
En liten rapport bara...
Idag blev jag remitterad till akuten av min VCläkare. Jag kan inte äta något utan att det gör ont och jag mår illa hela tiden. 
Jag har ingen inflammation och det är ju bra, men det innebär också att jag inte opereras nu utan får vänta. Vet inte hur länge, det kan ju bli månader. Jag har iaf fått fyra mediciner utskrivna för värk, illamående och mage. Förhoppningsvis ska jag ju kunna börja fungera här framöver... Läkaren sa också att det kan vara så att jag har ett skov nu och att det kan släppa så jag mår helt bra ett tag innan nästa skov. Vi får hoppas på att detta skov går över och att jag snabbt får en operationstid och att operationen hjälper! 
Be gärna för mig, ni som ber. Är trött och less och hela familjen påverkas ju av detta... En familj som redan är rätt sliten...

Så gott att ändå vila i Guds hand!! Han som har full koll!!!
Han som räknar hårstråna på våra huvuden, han bär genom allt!!!
Fantastiskt!!

Hoppas du min vän mår bra och har en fin vecka!!!
Kram i massor!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ber!

Svar: Tack!!
Maria

2015-06-03 @ 21:15:17
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Matilda M

Ber för dig och familjen!

Svar: Tack!!
Maria

2015-06-03 @ 21:55:56
Postat av: Alexandra

Ber för Er min underbara vän ❤

Svar: Tack ❤️
Maria

2015-06-05 @ 00:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0