Star Warsprinsessa

Mina älskade ungar!!! Som jag älskar dem. Idag klädde Seth ut sig och lekte Star Wars. Tess ville också va med, förstås, och ville klä ut sig också. Men inget annat dög än Star Wars och vi har inga Star Wars grejer i hennes storlek... Så jag fick säga att hon kunde vara en Star Warsprinsessa :). Det gick bra. Så nu har hon gått runt i sin prinsessklänning och sagt: "Jag äj en Staj Wåjs sessa".  Haha.

Jag mår fortfarande skrutt och är hög på mediciner mest hela tiden. Men familjen står ut med mig tack och lov! Stefan tog med barnen ut en stund så jag skulle få lite lugn och ro. 
Mina fina!!!

Det spelas och sjungs en hel del här hemma också nu. Det är mysigt!!

Här är det Blinka lilla stjärna som sjungs och "spelas".
Seth har börjat intressera sig för att lära sig lite noter och så och det är roligt tycker jag!! 

Min underbara kille!!

Haha de här två!!!

Hoppas du får en fin helg!!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0