Tack

Helluuu.
Hur är det ute i Sverige idag? 
Det har varit härligt väder, som det sett ut iaf. :).
Många har haft skolavslutning idag och då är det ju gott när solen skiner och det är lite värme iaf. 

Här hemma händer inte mycket... 

Tess gillar att man sitter i hennes knä :). Hon trycker själv ner sig bakom och säger "sitta mitt knäääää" :). 

Den pigga mamman ställer gärna upp på det :).


Idag kom det ett kort på posten som gjorde mig såååå glad!! 
Cecilia - en bloggläsare jag aldrig träffat irl men som känns som en go vän - har gjort det och skickat till mig med en fin uppmuntran. Så glad och tacksam!!! 
TACK!!!

I övrigt är det lite speciellt att äta morfin... Blir totalt borta av tabletterna. Det som dock är bra är att smärtan släpper en stund, men i gengäld så kan jag inte prata eller tänka ordentligt... Stefan bara skrattar åt mig för jag blir helt väck. Tur vi kan skratta mitt i allt!

Hoppas du har det bra min vän!!! 

Kommentarer
Postat av: designhappens

Hoppas allt löser sig med dina besvär och att ni kan njuta av sommarlov och varandra/ kram Maria

Svar: Tack snälla!!!
Hur är det med er då??? ❤️
Maria

2015-06-11 @ 10:21:02
URL: http://www.designhappens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0