Helgen

Hej hej såhär mitt på en söndag.
Stefan är på väg till jobbet, jag och en sjuk Tess hänger i soffan och Seth är på sitt rum. 
Igår blev Tess rejält dålig med 39.5 i temp. Stackars liten. Nu ligger hon runt 38 igen och det känns ju bättre än när det drar iväg. 
Vi börjar bli rätt slut allihopa här hemma av sömnbrist och sjukdomar. Det är riktigt synd om Tess, som även tappar i vikt nu, eftersom hon inte äter när hon är sjuk och kräks när hon har feber eller är slemmig i bröstet. Och hon har ju varit sjuk rätt mycket nu... 
Vi ber om ett slut på det här och en frisk vår!! 

På förmiddagen igår var Tess lite piggare iaf och Seth, hon och jag bakade lite inför min födelsedag.

De var så där goa och glada hela förmiddagen så det var riktigt roligt att baka ihop.
När jag diskade undan satt Tess dock på golvet och grät :). Hon ville bli buren och så är det ju oftast men framför allt när hon är sjuk. 

Sen var Seth och lekte med en kompis och Stefan jobbade och Tess var hängig.

Hon somnade redan 18:30.
Lagom till Mello kom Seth och de han lekt med hit tillsammans med föräldrarna. Så roligt att få träffa dem lite!!

Självklart tog vi en groupi efter mellosången "Groupi". 

När Hasse sjöng sin dänga dansades det.




Suddiga bilder, men det blir ju så när det är rörliga motiv :).

Tess sov sig igenom hela Mello och sen låg hon och jag vakna i några timmar...

Det ledde till att det såg ut såhär alldeles för tidigt idag på fm.


Otroligt mysigt!

Nu i veckan jobbar Stefan kväll mest hela tiden och det är trist utifrån att vi inte ses då, men bra ur vabbsynpunkt, om vi ni ska försöka se det positivt. 
My handsom man!!

Nu önskar jag dej en skön fortsatt söndag och att veckan som kommer blir bra!! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Må Guds änglar vaka över Tess och Seth så att de får vara friska. Ber för er. Gud välsigne er.

Svar: TACK!!! <3
Maria

2015-03-16 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0