Here we go... again

Hej hej igen.
Hur har din dag varit?
Vi har haft hemgrupp ikväll istället för på söndag och det är alltid härligt med hemgrupp!! Sen drog jag på föräldramöte i Seths klass. Vilken bra skola, "fröken" (mentor) och klass!! Så gott att det är så! Tacksam!! 
Seth var på Vips under tiden och hade det härligt där :). 

Tyvärr så hann Tess bara vara tre och en halv dag på förskolan innan jag fick hämta hem henne. Nu har hon ögonfluss och hostar ännu mer än vanligt. Stackars liten. Och ändå är hon glad och finurlig mest hela tiden. Härliga unge!! Det börjar dock bli lite jobbigt med alla dessa sjukdomar, även om det är vanligt när barn är små. 
Åter igen är jag tacksam för att vi kan vabba i detta land. Tänk om man inte kunde det, vad det skulle gå ut över barn och ekonomi. Visst går det ut över ekonomin, men man får ju faktiskt ersättning på det mesta av förlorad inkomst när man vabbar från jobb.

Imorrn är Stefan hemma första halvan av dagen och jag andra halvan. Skönt när det går att ordna så. 

Hoppas du håller dej frisk!! Jag är sjukt tacksam för att Stefan och jag är friska mitt i allt!! 

Ha det så gott min vän!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0