Hurra för mig och min mamma idag!!

Idag har det gått ytterligare ett år och jag lämnar mitt 36 åriga jag och går in i mitt 37 åriga jag. Härligt!!
Min mamma fyller också år idag och värd all hyllning och alla hurra hon kan få!!! Som jag älskar henne och beundrar henne!! 
 
Igår var jag och barnen hembjudna till Matilda och Elias. Stefan jobbade annars hade han också varit med förstås. Tess var feberfri och salvan till ögonen hjälper, även om hon inte är helt bra. De tyckte dock att det var ok att vi kom ändå. När vi öppnade dörren spelades det musik (Celebrate good times come on!) och de stod med tomtebloss och hurrade för mig. Haha, så glad jag blev!!!
Där var Elias syster Emelie och deras mamma Annika och Emelies två killar. Annika och Matilda tog med sig alla barnen ut i lekparken tillsammans med fruktsallad och glass och jag fick en UNDERBAR massage av Emelie. Vilken härlig överaskning och födelsedagspresent!! 
Annika och alla barn :).
 
På väg mot lekparken!
 
Idag var Emelie här hos Stefan och Matilda var med som barnvakt till Tess (som ju varit hemma hela veckan) och så fick han också massage som sin födelsedagspresent från Matilda och Elias. Härligt!
 
Stefan slutade 23.45 igår (galen tid att sluta!! Tack och lov ska han inte sluta senare än 21 from nu - hoppas vi). Natten var rätt jobbig för både Tess och mig som hostade om varandra. Men morgonen blev desto härligare! Familjen kom in och sjöng för mig!!
 
Kortet gör ju inte Seth rättvisa, men blixten störde honom :).
 
 
 
Suddig Tess, som gärna var med och öppnade presenterna :).
 
Av Tess fick jag tre mobilskal :). Stefan vet verkligen vad jag gillar hihi.
Trassel.
 
Olof. Det tredje tog jag inte kort på men det var svart och rosa :). 
 
Så fick jag presentkort av Seth att gå och äta frukost med honom på Fröken Brogrens Veranda. Jippi vilken bra present!!
Stefan hade skrivit ett jättefint kort till mig och så fick jag ett armband med delar av "Footprints" på. Jättefint!!
 
Det syns ju inte hur fint det är, men det ÄR fint!
 
Jag fick också presentkort av honom :).
 
Älskade barn!
 
När det började bli dags för mig och Seth att ta oss iväg till jobb och skola så rockade vi sockor :). 
Underbart initiativ av en tjej med en syster med downs syndrom. På detta sätt uppmärksammas dessa härliga människor och att vi gillar olika. Så många har gjort detta idag har jag sett på Instagram och FB. Så bra!!
 
När jag kom till jobbet stod detta kort från min härliga kollega på mitt tangentbord :).
Jag blev så glad!
 
Jag flexade hem lite tidigare, som jag gjort de dagar jag inte vabbat halva dagen på och hämtade Seth och sedan mötte Stefan i dörren - på väg till sitt jobb. 
 
Jag ÄLSKAR ju att fira allt som går att firas och jag älskar att fylla år! Jag kommer nog aldrig bli för gammal för det och jag kommer nog alltid att älska att firas och att fira. Så lite trist är det allt att Stefan jobbar hela kvällen, men lucky me så kom grannarna och sjöng för mig och och var med och firade en stund på em. 
Tack för det!!! Och för presenterna!!
 
Sen har jag packat inför att vi ska åka till Alingsås imorgon och hälsa på Olof, Amanda och Oliver. Ska bli så roligt!! När barnen badat och duschat ville Seth ha "backslick" och att jag tog kort på honom och la ut på bloggen :). Så här kommer den bilden! 
Goaste Seth!! 
 
Nu hoppas jag Stefan kommer hem snart och så hoppas jag att du får en härlig helg!!
Stor stor stor kram!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stort grattis på din dag! Låter som du har haft en bra dag!! Önskar dig en toppen helg med massa glädje!! Stora grattiskramar!

Svar: Stort stort tack!!
Maria

2015-03-20 @ 22:23:16
URL: http://katzja.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Underbart att få fira dig min vän. Hoppas Eran helg blir bra. Ta det lugnt. ❤❤❤

Svar: Roligt att bli firad 😊😊 kram
Maria

2015-03-21 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0