Inställd dag - typ

Hej min vän! 
Idag blev det en lite konstig dag. 
Vi skulle egentligen ha åkt till Södertälje med Seth idag på en grej där. Jag hade tagit semester och vi hade förberett att Tess skulle lämnas tidigt på förskolan osv. Så ringde personen vi skulle träffa igår kväll och berättade att hon behövde vabba. Inget konstigt med det, men helt plötsligt hade vi en dag ledigt här hemma, barnen och jag. Det kändes nästan som om jag skolkade :). Jag passade på att baka lite till Tess födelsedag och träffa Alex lite. Seth lekte med en kompis så det blev ju en bra, skön dag ändå. 

Tänk att hon snart är 2 år... 

Nu sitter Seth, Stefan och Elias och tittar på hockey och jag bloggar. Är måttligt intresserad hur det går för Leksand faktiskt... Iof är det bra för stämningen här hemma om de vinner. ;)

Nu önskar jag dej en god kväll och natt! Hoppas du har det bra!
Kram 
Vy från vårt vardagsrumsfönster just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0