Vår helg

Hej hej.
Hoppas din helg varit bra!!
Igår hade vi en soft dag allihopa. Skönt det! Stefan, jag och barnen var på stan en sväng. Farmor var hemma för hon har så ont i knät så hon inte kan gå längre sträckor. 

Tess har varit feberfri nu men är otroligt trött och hostar en del. När jag skulle väcka henne på dagen var det riktigt svårt...
Hon var så trött och ville inte vakna!! Gofia! 

Seth hade byggt upp lite flexitrack och Tess fick vara med. Oj, det var stort. Hon satt helt andäktigt och tittade på bilarna. Hon brukar inte få va inne på hans rum eftersom det är mycket lego och sånt. Nu stoppar hon ju inte saker i munnen längre på samma sätt så nu kan hon va där, men han behöver också ett ställe att få va ifred på...
Tess älskar att va med Seth och han gillar allt att va med henne också! 
Är så tacksam för dessa två!!!

Imorse såg det ut såhär i vår säng. Mysigt!! 

I kyrkan idag fick alla kvinnor en blomma på internationella kvinnodagen. Det tyckte jag var häftigt! 

Jag älskar blommor!!


Nu börjar en ny vecka och jag ber och hoppas att både du och jag får den kraft  vi behöver inför den. Kom ihåg att du är värdefull och älskad som du är!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0