Cool tjej

Hej hej.
Igår fick jag ett par solbrillor av Steff. Haha! Alldeles härligt rosa à la 80-tal :).
Han tyckte de skulle passa mig och mina rosa hörlurar. Han är för go min man!!
Tess ville också ha förstås. Här är vi innan jag drog iväg till jobbet i morse.

Haha. 

Jo, Tess hade feber när hon vaknade i morse. Inte särskilt skoj... Hon äter ju dessutom penicillin fortfarande. Stefan ska ta med henne till doktor imorrn för att se om hon behöver annat penicillin eller om det är en ny infektion. Vår lilla tappra trollunge! 
Vi byttes av efter halva dagen så jag var hemma på eftermiddagen. Tess gillar mina solbrillor och ville ha dem på sig :).

När vi hämtade Seth såg hon ut såhär:
Min coola tjej!!!

Seth har varit trött hela em - hoppas inte han är på väg att bli sjuk... 
Han var snäll mot den gamla modern och ställde upp på ett kort :).
Min älskade, underbara unge!!!

Nu önskar jag dej en god natt och fin dag imorrn!!
Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0