Final

God kväll!
Ännu en dag börjar ta slut och veckan går mot final. (Poetiskt va??!! Haha). Tess har feber ikväll och som vanligt när hon är på väg att bli sjuk är hon helt röd och har sjukt ont i rumpan. Stackars liten!! 
Vet du, jag är trött och less på att hon är sjuk så mycket och det börjar tära en del på orken. Både hennes och vår. Skönt att vi fått vara hemma i två veckor! Men så trist att hon blir sjuk ändå. 

Vi har ändå haft en mysig dag tillsammans hon och jag. Men hon var grymt svårväckt när hon sov på dagen.
Hihi. Liten tröttfis! Jag försökte väcka henne, men det gick knappt.. 

Som du vet gillar jag TobyMacs bilder med bibelverser eller citat på.
Här kommer ännu en, som är riktigt bra!!


Nu önskar jag dej en fin helg på alla sätt!!!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

styrkekramar till er! /Matilda Melin

Svar: Tack snälla❤️❤️
Maria

2015-05-22 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0