Clarion Post GBG

Heeeej!!!!
Igår var en helt galen dag! Galen bra!!!
Vi var strax över 30 st från Connect Örebro, som åkte till Göteborg för att va med på Supersunday på Clarion Post. 
I Göteborg har de fyra gudstjänster varje söndag, eftersom de inte får plats i kyrkan... Då och då samlas alla på Supersunday för att fira gudstjänst tillsammans. 

Stefan var hemma med barnen och jag fyllde vår bil och drog ner till Götet.

När vi kom dit hade de reserverat platser till oss. Skönt :).

Några av oss :).

Ebba var med och dansade sig genom mötet - iaf en stor del av det :). 

Connect Church har släppt en EP med nya lovsånger. Så bra!! Igår var det release för den! Jag kan verkligen rekommendera dej att köpa den på iTunes och google play!! 

Här kommer lite bilder från kvällen. De ser kanske konstiga ut för det blev bild på scen och storbild samtidigt...

Daniela sjunger. Helt fantastik är hon!!



Anders predikade om att komma hem - till Gud!

Min kusin Jonas, var med och ledde sången. Han är bra!!

Vi har inget internet just nu så jag kan inte lägga upp ett klipp från kvällen här, som jag brukar kunna göra, utan får lägga dit länken till klippet bara. 
Jag gillar ju denna typ av musik och uttryck: 
https://youtu.be/_rHOG_UOT5g

Vi var hemma runt midnatt så det blev ju sent, men var riktigt värt det! 
Imorse var det segt att gå upp, men det gick bra :). Det var en fantastik himmel när jag lämnade barnen.
Wow!

Dagen har gått i ett och ikväll har vi haft life här hemma. Så nu är jag trött och ska försöka sova snart.

Ta hand om dej min vän!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0