Denna dag

God lördag min vän!!
Igår när jag hämtat barnen hämtade vi upp Linda, min barndomsvän, vid bussen. Så roligt och mysigt att ses. 
Vi spenderade kvällen med att äta gott och umgås! Men jag min nöt glömde ta kort, förutom ett på dessa två...
Mina två knäppa killar 😊.

Imorse åt vi lyxfrukost som vanligt på lördagar. 
Vi vaknade också till nyheterna om terrordådet i Paris. Så vidrigt. Jag blir så ledsen och förtvivlad. Jag läste det här på Facebook:

#prayforparis

"Ps. Notera: de som kommer som flyktingar till Sverige flyr från samma krafter som drabbat Paris. Det som drabbat Paris har drabbat de redan.
Ingen ska rikta sin frustration mot flyktingarna.

Stoppa hatet och rädslan, det måste sluta flöda, det stoppar bara mer energi in i våldsverkares värld".

Så viktigt!! 

Det är genom kärlek man kan stoppa hat och våld, inte genom våld och hat!! De som redan flyr från detta hat måste få en trygg plats här, hos oss! Det är min fasta övertygelse!! 

Min familj är fantastisk! Ikväll har vi varit själva och bara myst (efter att ha lämnat Linda vid bussen på fm och sedan myst och umgåtts med andra härliga vänner under dagen). Jag älskar att bara hänga med min galna, roliga, knäppa familj!!
Stefan tog sig ett fotbad och snart hade han sällskap av denna going:
Och så av denna:

Helt underbara familjen. 

Ikväll ber jag för alla drabbade människor i Frankrike, men också alla andra människor som flyr från onska I alla världens länder!

Stor kram och Bless!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0