Liten Tess... Och dans på Ica

Dagen började bra med att vi allihopa åkte till Tess förskola och blev bjudna på adventsfrukost.
Jättemysig tradition! Här sitter vi med Tess bästis och hennes föräldrar 😊.

Seth stannade kvar på fritids och Stefan skjutsades till jobbet.
Jag är sjukskriven ett par dar till pga att jag inte får prata så jag gick en sväng på stan och tittade innan det var adventsgudstjänst i St Nicolaikyrkan, med hela låg och mellanstadiet.
Seths klass när de sjunger sin sång. Oh så härligt det är!!!!

Jag hittade några connectkompisar i kyrkan 😊.
Jag vet inte vad det är med mina ögon men det ser ju ut som jag har stora icakassar under dem... 😂

(Btw så blir min röst bättre och bättre, men pratar jag sisådär fem minuter så försvinner den, men sååååå mycket bättre än för några dagar sedan!!)

När det var slut i kyrkan åkte jag och handlade. Där var ett gäng dansare. Några av dem har varit dansare i Let's Dance. De kör en föreställning här i Örebro i helgen och dansade lite ur den. Jätteroligt faktiskt! De spred sån glädje och fart omkring sig. Riktigt härligt!

Inte den bästa kvalitén på bilderna, men men...

Så var det en tjej där som heter Evelina Olsen, som sjöng en sång också.
Roligt, för hon fick igång oss som stod där runtomkring 😊.

Sen dansade en av ägarna tillsammans med en av killarna. Riktigt bra faktiskt!!! 
Rolig grej en vanlig fredagsförmiddag på Ica Maxi. 😊

Tess började hosta inatt och jag tänkte att hon nog blir sjuk nu. Man känner ju igen symtomen och allt. Mycket riktigt var hon hängig när jag hämtade henne, men hade varit igång och lekt och så ändå. 
När vi kom hem satt hon och såg ut såhär i soffan:
Inte så pigg.

Hög feber nu ikväll och så denna hosta som gör att hon kräks och får svårt att andas. Jag hoppas så att denna astma växer bort!!!! Litet hjärta. Nu ligger hon i vår säng i vårt rum där fönstret är öppet och så har hon haft en våt handduk på huvudet. 
Hoppas det går över snabbt. 

Stor stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0