Skypemöten

Så bra det är att Skype finns, när man bygger kyrka i Örebro och flera av dem vi jobbar med finns i Göteborg och Stefan är lite här och där och måste vara med på mötena också. Toppen. Igår och idag har vi möten. Igår var Stefan i Arvidsjaur och idag i Stockholm - jag, jo jag är hemma i lägenheten och har skypemöten jag, när barnen lagt sig :).
Idag störde solstormar flygtrafiken när Stefan skulle flyga från Arvidsjaur till Stockholm. Tänk vilket samhälle vi byggt upp... Ett samhälle som inte klarar när naturfenomen såsom solstormar sker. Jag förstod det som att sådana kan slå ut all elektronik och vi klarar oss inte länge utan elektronik. Jag gillar elektronik, men det slog mig idag när jag läste om solstorm att det är väldigt skört...
 
Nu till något heeeeeelt annat!
Precis nyss var Elin här med en blomma från henne och Matilda. Så glad jag blev! Jag blir så rörd så jag får tårar i ögonen. Här kommer en suddig bild på den:
En rejäl uppmuntran när jag varit hängig i kroppen ett par dagar nu!
Så glad!!
 
Nä, nu ska jag fokusera på skypemötet!!
KRAMAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0