Vår söndag

Hej min vän!! 

Idag hade vi härligt besök av mina föräldrar! Roligt att ses en vanlig söndag! 
När de kommit hit åkte vi till Rävgången för att fika och promenera. 

Glashuset passade riktigt bra att fika i, eftersom det blåste rätt mycket.

Mysigt! Stefan tände upp en brasa i kaminen också och det är ju alltid nice! 😊




Skönt med en promenad och gott sällskap! 

Hemma igen åt vi kanongod mat som Stefan gjorde. Gott med grillat såhär 1/11 😊😉. 

Tess höll låda och grejade - förstås. Här hoppar hon om och om igen.
Min rufsetufsa!

Seths flexitrack åkte fram också och Tess agerade själv bro.

Fiffigt.

Lite trött eftersom hon bara sov ca 15 min idag på dagen.

När mamma och pappa åkt hem åkte vi till Hallmans för en Lifeledarträff.
3 av 6 barn på denna träff😊

Här är de fantastiska och galna Lifeledarna här i Örebro! 
De är fantastiska och I lööööv them!!

Så galet tacksam för mitt liv!! Det är mycket, det är stressigt och fullt upp mest hela tiden, men galet vad roligt och givande det är!!!! 

Hoppas din helg varit bra och att du får en härlig vecka!!
Kram 
Trackback
RSS 2.0