Vision Night

Wow vilken fantastisk kväll vi haft!
Ikväll var det andra Vision Night på Ritz här i Örebro.
Jag är så stolt över det gäng vi är. Alla hjälper till och fixar och grejar och ger av sin tid och energi med sån glädje och kärlek. 
Suddiga bilder från när vi taggar inför kvällen!


Här är vi igång.



Anders och Camilla pratade om vad hjärtat i Connect är. Så härliga människor!!!

Vi var ungefär 150 st som träffades på Ritz ikväll och lovsjöng och hängde med varandra och Gud. 

Jag är så tacksam för min kyrka! 

Jag är också galet tacksam till mamma och pappa som kom hit och var med barnen så jag och Stefan kunde va med och ha fullt fokus. Det hade inte gått att ansvara för de grejer jag ansvarade för annars!! TACK! Älskar er mamma och pappa!

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0