44 år 2.5 år, 1.5 år och en ny liten själ i världen

Hej hej. 
 
Idag firar min mamma och pappa 44 år som gifta!! Yey! Stort grattis till dem!!
Min fina mamma och pappa!!! (Bilden har jag snott från mammas fb...hehe)
 
Vi firar även att Tess funnits här i 2.5 år denna dag. Så fort det går!!!
Älskade unge!!

Stefan hittade en bild på fb, när Seth var ca 1.5 år! Har inget med att Tess är 2.5 år att göra, men jag tycker det var roligt med en gammal bild på älskade Seth!!
Fina killen!!!! I en skördetröska hos kusinerna, lycklig och glad!!
 
Ännu en sak, som inte har något med något att göra, men idag tog jag mig en promenad på rasten och det är ju så vackert i naturen!!
När löven skiftar färg... Älskar´t!!
 
På barnens skola idag invigdes den nya fotbollsplan av ÖSKs "Crespo". 
Seth och Crespo (bild lånad från klassens blogg). 
Seth fick autografen på sin keps :). Typiskt honom på något sätt :).
 
Efter jobb och skola åkte vi och hälsade på Connect Church Örebros minsta och senaste tillskott :). Noel Hallman. Han är inte ens en vecka gammal!! (Föddes i söndags). Vi stannade till på Ica och köpte med oss mat, som vi fixade iordning och njöt av tillsammans med Ebba, Matilda och Elias.
 
Jag, Ebba, Tess och Seth hamnade i soffan tillsammans bredvid Matilda och Noel. Jag försökte ta en groupie på oss fyra - som jag nämnde först. Det gick sådär hahah.
 
Ebba ville dock vara med till slut :)
Fina storasyster Ebba. 
 
Seth var också med efter en stund. 
 
Här är Tess lite ledsen och Ebba tröstar. Goa ungar!!
 
Ebba och Seth kollar in Seths telefon. 
 
När Noel ätit färdigt fick Seth hålla i honom och han var så glad!! 
Och stolt!

Tess fick hålla Noel också, men hon var inte lika intresserad. "Nu vill jag inte ha den längre," sa hon. Hm... 
 
Det ville jag :).
 
Är så tacksam och glad att hela familjen Hallman mår bra!! Underbart med en liten bebis. Det blir ju inga fler i denna familj, så det är bra att man får låna andras ibland :). 
 
Nä, nu ska jag avsluta för ikväll! Hoppas du får en fantastisk helg!!
Önskar så trevlig helg med en bild på en sån där galet vacker kvällshimmel idag igen!!
Wow!!!
 
 KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är tur att man kan låna andras ibland!

Svar: Verkligen!!! Hoppas ni haft det lovely i Ullared. SÅ avundsjuk på er!!!Kram
Maria

2015-10-02 @ 21:57:28
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Ja därför har vi bonus barn 😃😃😃 Tess o Seth ❤❤❤

Så söt han är minstingen och mycket hår 😃👍

Svar: :), ja, så är det ju!!
Maria

2015-10-03 @ 01:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0