Bloggen

God kväller!
Oh, idag har jag suttit och tittat tillbaka i bloggen. Oh, vad roligt! Seth som treåring, vad han sa och hur han var. Goaste ungen!! Så roligt att se också att Tess är så lik honom i mycket.
Jag är så glad och tacksam för denna blogg. Den har gett mig vänner, som jag aldrig annars hade träffat annars och den ger mig minnen att gå tillbaka och se och läsa!
 
Seth och några kompisar har börjat använda sina vantar till små figurer :)
Haha. Påhittigt tycker jag. 
 
Tess har haft det jobbigt i magen idag. Inte så att hon är sjuk utan med lite bekymmer som hon har. Så ikväll var hon riktigt trött och mest suttit i mitt knä. Då kan man passa på att ta en selfie :)
Älskade Tess och jag. 
 
 
En cool, trött tjej med välling. 
 
Hoppas du haft en fin dag!
Läs gärna min blogg imorgon, för då kommer jag berätta om något vi ska göra på lördag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så nyfiken jag blir!!
Kram på dig

Svar: :)
Maria

2015-10-16 @ 01:52:00
URL: http://katzja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0