Vision Night med Connect Church

Wow, vilken kväll vi haft!!

Ikväll hade vi Vision Night med Connect Church på Ritz (en nattklubb här i Örebro). Egentligen skulle vi varit på Nivå, som ligger bredvid, men av olika anledningar blev det ändrat till Ritz i förrgår. Det gjorde inget! Vi har haft en helt galet bra kväll!!!

Lisa och jag när vi förbereder inför kvällen.

Barnen dansade och röjde när lovsångsteamet övade.

Frukt/kolapaus...

Tess och jag taggar för kvällen :).

Vision Night innebär att Connect Göteborg är här och berättar vilken vision kyrkan har och vilken kultur som vi vill bygga. Jesus är fokus - förstås - och relationer med människor. Vi vill va en kyrka för de som inte har någon kyrka! Lovsången har också en stor plats i kyrkan och på gudstjänsterna! Vill du veta mer så fråga mig eller gå in på hemsidan: www.connectchurch.se

Det var med ett lovsångsteam från Göteborg: 
Så grymt bra. 
Bilderna är lite suddiga men jag tog med mobilen på långt håll...


Anders Olsson, som är föreståndare för Connect tillsammans med sin fru Camilla, predikade och berättade om Connect.
Så bra!!!
Gillar kristallkronan i taket :). 

Stefan informerar om grejer som är på gång!! 

Jag är så glad och stolt över gänget här i Örebro som bygger Connect Church! Wow! Och jag får va en del av det... 
Jag är bortom tacksam och kan säga att jag lever min dröm nu!!!

Sen är ju vardagen ett faktum. Livet alltså... Stefan drar till Stockholm på jobb ikväll och så visade det sig att Tess har 39.6 i temp när vi kom hem. Inte konstigt hon har suttit i mitt knä och sovit hela kvällen. Men det är ju som det är. Hon sover nu och jag hoppas hon får sova gott.
Jag lägger mig ändå med ett leende på läpparna och är så tacksam!!

Stor stor kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0