Fotomodellen

Ta kort på mig mamma :). Haha. Gosfis!
Ser du att lockarna börjar få en sväng till, så de inte bara står rakt ut från öronen :). Haha
Som det t ex var på detta suddiga kort :)
 
Älskade Unge!! 
 
Vällingen intas gärna i Nalle Phusoffan tillsammans med Gandalf. 
 
Nu sitter Stefan och jag och tittar på "Tro hopp och kärlek" på svt1. Alltså, det kryper i mig för jag tycker det blir så skämmigt ibland... Men eftersom Josef Barkenbom är med, så tittar vi :). Haha, får se om jag kommer kunna titta färdigt på detta, för jag tycker det på riktigt är skämmigt. Jag har aldrig tittat på Bonde söker fru, bara för att det blir jobbigt och pinsamt :). 
 
Ja, ja! Avslutar med denna härliga, sanna bild!!!
 
Kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0