Härlig lördag!

Hallojsan!! 
Hur har din lördag varit??
 
Jag och de här bönorna träffades på morgonen och åt frukost ihop på Fröken Brogrens. Matilda fick det av oss i födelsedagspresent. Bra present till oss alla :)
Matilda.
Ann-Sofie.
 
Stefan och Seth var på fotbollsmatch, som Seths lag spelade alltså. Elias och Ebba var hemma hos Tess och lekte. Vilken fantastisk barnvakt Elias är!!
Tjejerna hade jätteroligt ihop.
Jag gillar att få bilder när någon är barnvakt till Tess och Seth :). Bra att Elias skickade några under de timmar jag var borta!
När vi sedan kom tillbaka såg det ut såhär:
 Wow! Båda tjejerna sov i varsin säng. Wow! Tess somnade dessutom själv i sängen och det brukar hon aldrig göra när jag eller Stefan lägger henne. 
 
Nu sover Tess och Stefan och Seth är och tittar på fotboll och Stefan skickade dessa bilder till mig :).
Haha, hockeyfrilla delux!
 
Men denna var nog värre :). Haha. Söt är han hur som hur iaf. (Även med konstiga peruker på sig). 
 
Älskar min familj!! Min knäppa familj :)!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0