Hej

Idag var jag och hälften av mina kollegor på en utbildningsdag på något som heter KTC på USÖ. Sååå bra och nyttig dag! 
Rolig detalj i matrummet var denna:
Annorlunda och fyndig kruka :).

Efter lunch började jag få ont i huvudet och den har bara blivit värre under dagen trots tabletter. Hoppas det släpper av och inte bryter ut i fullskalig migrän.

Så nu sitter Tess och jag och tittar på Daniel Tiger i soffan. 

Jag fryser och är hängig, så min present som jag fick av svärmor för två och ett halvt år sedan, men som blev klar nu, passar bra och är riktigt skön! 
En hemstickad pippitröja :). 

Pojkarna är på SM final på speedway utanför Kumla ikväll. Roligt för dem. :)
Jag ska krypa ner i sängen när Tess somnat och försöka kurera mig :).

Hoppas du har en fin kväll!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0