Hörselkåpor

När lillsyster är galet trött när man kommer hem från jobb, fritids och förskola och bara gråter och gråter för att hon inte får som hon vill vid matbordet. Då är det skönt att kunna ta på sig ett par hörselkåpor :).
Kreativt. Man ser sucken, som Seth suckar hihi. Jag suckade också. Men det som är bra med Tess är att - trots att hon förstås blir arg, ledsen och är envis - så går det att distrahera henne, prata med henne (och hon förstår!!!) och det går över ganska fort. 
Haha, hon har även börjat stänga in sig på sitt rum när hon blir ledsen eller arg. Älskar att hon har en egen vilja och en så tydlig personlighet. Älskar att Seth också är en envis, härlig kille. Visst blir jag trött ibland och det beror självklart på min status hur jag själv tar envisheten osv och om jag orkar med eller blir irriterad på dem. Men i grunden gillar jag det!
 
Hoppas du har en fin kväll min vän!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0