Life, vän och föreläsning

Hej hej.
Hoppas du haft en fin dag!

Igår hade vi "60 minutes of prayer" hemma hos Emmelie och Daniel i Lifen.
Samuel från Connect Göteborg var här och pratade och hängde med oss. Vi bad och sjöng och umgicks! Så härligt!!
Samuel.

Idag åt jag lunch med Robert! Så otroligt roligt!!
Så underbar vän!!

På förmiddagen var jag på en föreläsning om suicidprevention, alltså om självmord och hur man kan försöka förebygga att människor inte ska välja att genomföra detta. Det tog väldigt faktiskt. Mer än jag var beredd på. Förra året förlorade vi två vänner genom suicid och det var så hemskt att tänka att de var med i den statistik som visades från förra året. Och när en av föreläsarna berättade sin historia som ledde fram till att hon gjorde ett suicidförsök så rann tårarna på mig... 
Vilken otroligt viktig föreläsningsdag!


Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0