Mina barn

Hejsan!
Hoppas du haft en fin helg!!

Idag när Tess skulle sova sin skönhetssömn på dagen skulle hon promt sova på ett liggunderlag på vår säng. Haha. Var får hon allt ifrån?

Skruttfia. 
Jag låg där bredvid henne och tänkte på att jag alltid tagit kärleken från mina föräldrar för given, precis som våra barn tar vår kärlek för given. Så fantastiskt att jag och de får ha det så! Men det är verkligen ingen självklarhet för alla människor. Mitt hjärta blöder för dem. Och många jag möter i mitt jobb har det just så. Inte alla förstås, men många.
Lilla älskling som inte vet något annat än att vara villkorslöst älskad. 
Det gick iaf bea att sova på liggunderlaget. :)

Båda barnen - och båda föräldrarna i denna familj - pratar väldigt mycket. Vi får säga till Tess rätt ofta att hon får vänta på sin tur. När hon då tycker att det är hennes tur, håller hon upp handen (oftast mot Seth) och säger bestämt: 
"Tyst Seth! Mammaaaaaaaa..." 
Och sen är det ju det där med att veta vad man nu vill säga. Haha. Det kan va precis vad som helst. 
Haha, ja hon lär sig väl iaf detta med att andra också måste få prata och att vänta på sin tur...

Jag cyklade iväg och handlade en sväng ikväll och när jag kom hem höll barnen på att ta kort. Eller Seth tog kort, samt spelade in grejer på sin telefon och Tess gjorde precis som han. 

Här tar de kort på Gandalf som ligger i dockvagnen. 
"Le Glandlajf", sa Tess :). Haha. Lycka till att få katten att le :).



"Nu tar vi en Selfie med Gandalf", sa Seth. Goa ungar!!!

Är så glad och tacksam för dem!!!
Och för Stefan - som har ledigt varendaste helg nu för tiden!!! Helt otroligt, vilken lyx!!!! 

Kram i massor!! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Blir alldeles tårögd när jag läser det du skriver. Det är så rätt. Man ska verkligen inte ta något förgivet. Men man ska älska villkorslöst. ❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Maria

2015-09-06 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0