ÖSK, Island och lite annat

Hej hej!!
Med farmor här får man sovmorgon!! 6;30 gick Tess in till farmor i vardagsrummet, där hon sover. Då hade Tess legat vaken ett tag i vår säng iof men det var ju bara att somna om. Så ljuvligt!! Kl 8 stod frukosten klar på bordet. Lyx!!
 
Framåt lunch promenerade vi till Behrn Arena där ÖSK hade ett event för barn. Bla fick man försöka göra mål på ÖSKs målvakter. 
Seth testar sin lycka. På tredje försöket fungerade det och han fick bollen, som present :).
 
En autograf på bollen av Oscar Jansson, som är målvakt. :)
 
Det blev autografer från flera av spelarna. Otroligt trevliga och så roligt att de ställer upp och gör sånt här! 
Nordin Gerzic och Seth.
 
Han fick många autografer på sin boll :). Glad grabb! 
 
Efter det gick Seth och farmor hem och Stefan, jag och Tess gick till stan och gjorde några ärenden där. 
Vi var i Krämaren och uträttade dessa ärenden och när Tess och jag väntade på Stefan en stund upptäckte jag dessa:
Bilden är tagen på lite håll, så dålig kvalitet, men haha, jag har inte sett dem förut. Får med telefoner som ansikten. Såg jätteroligt ut ju!
 
Tess gillade denna och tog nog en sisådär 10 kort på honom...
 
Hemma igen busades det. Seth var ett monster och farmor och Tess skulle ta fast honom :). 

De hade riktigt roligt och skrattade och fnissade om vartannat. 
 
Ja, just det. Vi bakade chokladbollar idag också. Smaskens!!'
 
Seth var med och rullade bollarna, men det fick vi visst inget kort på :(. Det var en sån där mysig stund faktiskt!! Jag och barnen... Love my kids!!
 
Nu ikväll har vi tittat på Spring, men innan det tittade vi på massa bilder, som farmor tagit på sin Islandsresa som hon gjorde i somras. Så vackra bilder och så roligt att höra henne berätta om denna resa. Oh, vad jag skulle vilja åka dit någon gång!! Jag har bett om tillåtelse att använda hennes bilder, så jag visar några. Vilken natur!!! Se och njut du också!!
 
 
 
Geiser är väl ändå ascoolt!!!
 
 
 
Is på en lavastrand... 
 
Roligt isflak/berg...
 
Alltså detta hus! Hur ljuvligt!! Där har man inga restriktioner på vilka färger som får användas :)
 
Nu önskar jag dej en helt ÖMÄJSING söndag imorgon :). 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0