Våldgästa

Hej hej. 
Så ljuvligt att ha grannar att bjuda in sig själv till på middag, när man inte kommer på vad man ska laga för mat och inte känner för att va ensam (Stefan är borta på jobb). 
Jag och barnen åt gott och fick trevligt sällskap ikväll iaf. Bra att våldgästa ibland 😊.
Tyvärr kom jag ju inte ihåg att ta kort... 

Kom du ihåg att fira kaffets dag igår? Det gjorde jag - genom att dricka kaffe... flera gånger haha ;). 

Hoppas du har en skön kväll!!! 
Nu ska jag sätta mig och fixa med svärmors 65års present :).

Kram kram 




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är så underbart att ha dig och barnen här ❤❤❤
Vi får våldgästa varandra lite mer 😉😉😉 love u

Svar: ❤️löööv u toooooo!!! Tycker verkligen ni ska våldgästa oss snart 😊😊
Maria

2015-09-30 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0