3 år

Idag fyllde vår Lillfis 3 år! Vad jag är tacksam för att hon kom till oss! Min glada, envisa, dansiga, spralliga, pratiga, empatiska tjej! 

Morgonen började fantastiskt bra med att hon sov till 6:44! Så skönt. Vi sjöng för henne och firade henne! Så nöjd och glad tjej!! 

Lycka att få en Elsaklänning! 


Och rosa färg i håret...


En tårta med Elsa på var beställd, så det fick det bli. Bra att man kan beställa tårtbilder på nätet.

Smaskens! 

Härligt gäng som kom för att fira Tess! Glad för fina vänner 😊.


Efter lunchen gick barnen ut i regnet och jag fick vackert följa med så Tess också kunde va ute en stund. Stefan passade på att ta en löprunda under tiden.
Fina barn!!

Tess med idolen Cornelia 💕.

På eftermiddagen åkte vi till fina vännerna Rasbergs och åt middag! 
Tess fick ett paket 😊.
Goa vänner! 

Tänk, för ett år sen kände vi inte varandra och nu kan jag inte tänka mig en tillvaro utan dem! 

Jag är så tacksam för Tess, Seth, Stefan och våra familjer och våra vänner. Och tacksam för att du är med mig här inne!! Det är inget jag tar för givet. 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Mummen

Sötaste Tess - Elsa. Vilken lycklig tjej hon är som har en sådan mamma som fixar och pysslar så mycket.💕😊

Svar: Tack ❤️
Maria

2016-04-03 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0