Maskin och minnen

När man får hem en egen andningsmaskin till Tessiluttan vet man att hon har haft rätt mycket besvär... 
Nu ska vi se om vi kan förstå oss på den också 😉.

På Facebook kommer det upp vad man delat samma datum tidigare år. Idag för två år sedan var jag med henne på jourvårdcentralen och hon var jättesjuk. När jag såg det insåg jag att inte mycket förändrats på den fronten och vad mycket hennes lilla kropp får och har fått stå ut med. Och att det inte är konstigt att jag är trött och får stresspåslag när hon är sjuk. 
Liten älskling! 

Här pigg, glad och nybadad 😊. Hon valde själv nattlinne! På fredag ska hon till förskolan igen. Det ser hon fram mot! 

Hoppas du har en fin kväll!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0