Mer medicin

Halloj!
Hur står det till en sån här dag?

Jag har verkligen inget nytt eller intressant att berätta. Ligger mest i sängen och har svårt att andas, är jättetrött och risig....
Jag var på vårdcentralen idag igen och fick andas mer medicin. Det lät värre på lungan idag än i måndags. Så mer medicin på plats, cortison och antibiotika med hem utöver de mediciner jag redan fått. Och så två!!! näsprover. Blääää. Det är så obehagligt med näsprov! Och så vanliga blodprover också. Om några dagar får jag veta om det är mykoplasma eller "bara" luftrörskatarr. Dålig är jag iaf och blev sjukskriven nästa vecka också, då det är risk att det tar tid detta. Om jag mår bra kan jag förstås bryta sjukskrivningen. 

Tess var så söt och lånade ut sin snuttefilt en stund till mig.
Så omtänksam hon är!

Nåja, det går ju över detta och det är ju skönt! 

Hoppas du har en fin dag!!

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0