Storlife

Idag har vi haft Storlife med kyrkan. Vi är såpass många lifegrupper nu i kyrkan och ibland ses vi allihop för att lära känna varandra, sjunga osv och då kallas det Storlife. 

Innan var jag och barnen ute en sväng och gick runt slottet, samtidigt som Stefan var och plockade ihop grejer på jobbet inför veckan som kommer. 
Underbara barn!



Sen sågs vi lifeledare och åt lunch tillsammans med våra pastorer Rickard och Rebecka - som ska flytta hit från Jönköping i sommar. 

Älskade unge!!!

När vi gick därifrån för att åka till storlifen ville Tess att jag skulle ta kort på henne och en liten flickstaty 😊.
Så söt!
Sen åkte vi och fixade inför storlifen!! Min fantastiska Life som är så härlig!!! 
Hanna och Erina.
Ellen, Sofia och Sara.
Philip.
Ellen och jag.
Sofia! 

Suddiga mannen ❤️.
Jessica.

Härligt möte blev det, med härliga människor och nya vänner! Härlig sång och bra predikan av Rickard och Rebecka!

Nu är jag riktigt trött - men lycklig!
Hoppas du haft en härlig helg!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0