Vaaaaarm dag

Idag har det varit uppåt 30 grader. Härligt!! Antagligen sista riktigt varma dagen i år.
Tess har ju feber, men har orkar vara igång en hel del! Hon har inte alls varit sådär sjuk som hon brukar bli - tack och lov och amen!
Vi gick därför ut en sväng - efter tjat från henne! Hon älskar att vara ute!

Den här sparkcykeln fick hon ju av Molly i somras och hon älskar den!

Vi var ute på förmiddagen och då hade inte den riktiga värmen kommit än.

Såpbubblor är så roligt! Det tycker jag också fast jag är 38 år.

Alltså lockarna!

Vi har softat mycket också idag, eftersom hon har haft rätt hög feber (39.6 som högst). Katten har softat med oss :).

Vi fick ta fram några fläktar och ha i vardagsrummet, eftersom det blir så varmt där. Solen ligger på hela eftermiddagen och kvällen. Här ståendes i blåsten från fläkten... Fångad av en stormvind, liksom 😊.

Inför att Tess skulle lägga sig fick hon plocka undan i vardagsrummet... Hon drar ju fram leksaker och är där. Hon var så stolt när hon var färdig. Hihi, när jag gick och kollade i hennes rum såg det dock ut såhär:

Allt hamnade i typ dörröppningen i hennes rum. Haha. Men plockat undan har hon ju👍🏻.

Nu lägger sig Tess och sedan blir det fredagsmys med Seth och Fångarna på Fortet. Tess har också fredagsmyst innan hon la sig förstås!

Hoppas du får en fin helg min vän!!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mummen

Hon är ju duktig och plockar undan efter sig iaf. Var det sedan hamnar är ju en annan sak.
Jag kommer ihåg när jag var i den åldern och skulle plocka undan. Jag la allt på en hylla under ett bord vi hade och så hängde duken ner så det inte syntes, men mamma kom på mej. Hi, hi.

Svar: Haha smart mamma 😂😂 Låter som något jag hade kunnat göra också 😉
Maria

2016-08-26 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0