Idag

Idag har varit en dag som spenderats i sängen. 

Stefan var sjuk hela förra veckan och jag verkar ha åkt på samma sak. Det har legat och grott hela veckan men bröt ut inatt. Huvudvärk, ledvärk, nackvärk, hosta, ont i halsen, frossa osv. Ja, du förstår grejen. 

Skönt att det är helg.

Familjen var iväg och träffade Rasbergs idag. Mysigt för dem 😊😊.

Idag la jag ut en så fantastisk bild på Tess på instagram. Jag måste dela den här också. Hon är så söt!!!

Imorse såg hon it såhär. Hon har fått flera utklädningskläder av Molly och är så lycklig över dem!! Denna klänning har hon haft hela dagen!


Ikväll började vi titta på Jurassic Park 3 när Tess somnat.
Här är det full koncentration...

Och de är trötta de också...


Nu ska jag släcka ner för denna dag!
God natt och Kram 😊


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad söt hon är i klänningen. Hoppas att du mår bättre.

Svar: Tack 💗
Maria

2016-12-12 @ 13:39:56
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0